NOVÁ ORDINACE: KDO, CO A JAK?

06.12.2016

V prosinci 2016 byla založena sdílená psychologická a fyzioterapeutická ordinace.

Jmenuje se NVK-fyzio s.r.o. a je první tohoto typu na třebíčsku.

Přejeme si, aby sloužila dobrým účelům. Aby vás léčila, pomáhala vám a doprovázela na životní cestě ve chvílích radosti i ve chvílích těžkostí.

Společně se mnou jsou v ordinaci kolega Mgr. Jan Novák (fyzioterapeut) a kolegyně Mgr. Helena Hanáková (také fyzioterapeutka). Jsou vynikající odborníci.

Dlouhou dobu jsem byl přesvědčený, že jako psycholog pracuji výhradně s lidskou myslí a duší. Brzy jsem si uvědomil, že tělo a mysl jsou propojené esence. Že se mým klientům uzdravuje nejen mysl, ale také tělo a jeho funkce. Někdy zcela spontánně, jindy cíleně.

Ukázalo se, že má práce na Ústavu psychosomatky při lékařské fakultě mě obohatila o vlastnost, kterou jsem dříve nedokázal pojmenovat: hledím do duše lidí, aby mohli prospívat nejen psychicky, ale také fyzicky. Aby byli méně vyčerpaní a aby se psychické neduhy přestaly projevovat bolestmi v různých oblastech těla.

Práce je to čím dál radostnější. Pro klienty, stejně jako pro mě.


Dveře naší ordinace zůstanou otevřené co nejdéle.

Dr. Krpoun

Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky